26 September 2009

Suasana Pagi 1 syawal 2009

Salam Semua.....
Berminggu2 dh x update blog aku ni... hehehe.. sori masa x mengizinkan... Tahun ni, suasana hari raya kat umah aku berbeza dari tahun lain, bukan apa... kita org buat "open hause"... Meriah giler rasa... tp yang sedih nya kakak aku x dpt join bersama.. x dpt balik.. kena keje pagi raya.. nk buat camner kan? dah namanya keje makan gaji.. kalau kita sendiri bos x apa... betul x?

Ciannya.. bakar ayam madu dlm kereta sorong.. hehehe..


Cibuk budak kcik tu kan? nk bergambar jugak dia...


Peace!!!


Bestnya sate....






Cian kat nenek aku tu.. sampai ternganga layan kanak2 mintak duit... dah dpt nk lagi...

Awek mana ni??


Thank.. sudi dtg umah aku...


Baju oren ni Pak Su aku...


Cuba teka.. yang mana bapak aku?



Sibuk kan budak ni? Tolong x.. nk posing jer keje dia.. hehehe.. jgn marah!!

0 comments:

Post a Comment