11 January 2011

Family Day With My Family

Family Day at Hot Spring Sg. Kelah, Perak

Date: 24/12/2010
2hari 1mln aku kat sg.kelah.

Semua kos abang ipar aku yang sponser.. Aku just kuar duit minyak n toll jer.. hehehe.. Semata2 nk joint family day ni aku apply cuti 1hari... pepe pun pentingkan family dari keje kn?


Time ni kat R&R, singgah makan n minum n buang apa yang patut....hahaha
(hari pertama)
Ni anak buat aku (anak sulong kakak aku)
(Alifah Bazlina)

Senyum manis salam perkenalan

Sesi tunggu santai

Ni baby baru dalam family aku (Alifah Shahida)

Dinner Kat Dewan Resort Sg. Kelah

Masing2 tgh tunggu makanan sampai

My family

Gelojohnya mak aku makan.. hahaha, tp love mom

my dad

with my mom

satey antara makanan yang di hidang

ni makanan aku

daging kamping makanan yg mantap kat sini.. kambing golek lagi.

Hot Spring Aktiviti

(hari kedua)

Bestnya

foyooo.... sotong tanpa kepala



comel Alifah Shahida

0 comments:

Post a Comment