12 October 2011

Perodua Day


Family Day For Staff Perodua
at Sg Choh, Rawang, Selangor.

Pejam celik pejam celik dah nk masuk 3 thn dh aku keje kat Perodua ni..... hati rasa mcm baru keje jer.... biasalah, dh nama keje kn? study dulu lainlah..? balik kelas kena pk pasal homework yg cikgu bagi.. pastu kena ulangkaji lak nk exam... Jauh bezakn dgn keje, buat keje time tmpt keje jer (kdng2 jer ngular..hehehehe)... balik umah rehatkan badan dan berFB... biasalah dunia dh maju skrg ni.... Segala dihujung jari.....

Aduh2... dh melalok mcm2 pulak aku ni, Sebenarnya aku nk share story hari family perodua ni. Maklumlah dh nk masuk 3 thn aku keje kat perodua ni.. ni lah kali pertama aku dpt merasanya... Tahun lepas asyik x jd jer.... last2 dpt baucer shopping ganti hari family...

Family day ni perlangsung pada 1/10/11.. nk kata x meriah, boleh tahan gk la... siap artis tanah air join skali... spt:(Kmpl Wing, Stacy, Black Mentor dan lain2) tp yg mengecewakan aku sbb gula2... sbb gula2... sbb gula2...gula2 x de.... huaawwww..... sia-sia aku tunggu dr ptg smpai ke mlm.......

Pepepun tabik spring utk penyelamat keadaan (Nabil dgn Angah Rajalawak...)


pic2 yg aku ambik time "Perodua Day" ni












0 comments:

Post a Comment