28 August 2009

Masih Dalam Pengawasan Doktor

Salam kawan2.....

Pagi ni hari yang paling seronok buat aku.... Kejap lagi nk siap2, mandi pi keje... huhuhu... Memandangkan aku dah makin sihat doktor bagi pelepasan utk pi keje... Ni pun sebab semalam, semasa doktor tgh sedut darah aku, tiba2 jer soalan ni keluar dari mulut aku ' doktor sampai bila saya perlu mcm ni?'.........

Yg kuar dari mulut doktor just "sampai awak sembuh"... berat aku mendengar jawapan doktor.. bukan apa, dh x sanggup tiap2 hari jumpa jarum. Borak2 punya borak aku pun mintak dgn doktor utk pi keje keesokan hari, masalahnya dah boring duk umah sorang2.

Sbb kesihankan aku doktor buat syarat, okklah kalau darah awak ada peningkatan utk hari ni, saya bagi awak pi keje... Pendekkan carita, selepas tunggu punya tunggu sampai ke petang, pihak klinik call gitahu result aku ada peningkatan walaupun sikit.. first2 dia gitahu suruh aku pi lagi klinik esok utk di ambil darah... tp aku bagitahu pagi tadi janji lain, kata walaupun ada peningkatan nk bagi pelepasan utk pi keje...

Akhirnya doktor bagi aku rest utk ambil darah hari ni... tp yang paling x suka aku masih dalam pengawasan doktor... esok pagi (sabtu) aku still lagi kena ambil darah....

Oklah tu jer prkembangan aku utk hari ni...
nanti esokk2 aku sambung lagi... byee2222... dah lewat nk pi keje ni.....

Sekian.....

0 comments:

Post a Comment