31 August 2009

Aku Dah Bebas Dari Denggi Bahaya

Salam.....

Hari dh genap 10 hari umat islam berpuasa... Pejam celik pejam celik,dah nk raya... huhu.. bestya raya.. tp yg buat aku sedih tahun ni aku puasa x cukup.. 4 hari aku dah aku tinggal puasa.. (nampak gaya kena ganti balik la puasa aku ni...) ni sebab kesihatan.. fisrt2 puasa aku diserang demam... ingatkan demam biasa.. layan jer lah... tapi tuk..tuk.. demam denggi rupanya... pepe pun dugaan dr Allah..

Yang x tahannya seminggu gak la aku demam... seluruh badan lemah.. semua benda yang aku buat x kena.. pepatah melayu cakap "makan x lalu, tido x lena, mandi pun x basah..." mcm tulah nasib aku dalam seminggu kena denggi ni.

Virus Denggi

Benda yang buat aku x tahan tiap2 hari kena ambil darah utk checking... tp allamdulillah... berkat doa kawan2, aku sembuh gak... last checking darah semalam.. darah aku naik ke tahap normal balik... demam pun dah x ada... huhuhuhu... Allah saje yang tahu bahagianya aku....

So sekarang ni aku sihat walaufiat..... Jd utk Amir,Jajan, Radzi,Yameen,Aizat, dan kawan2 lain yang x tersenarai jgn risau ek.. aku dh sembuh sepenuhnya.... Sorilah kalau aku lambat info kat ko org... hehehehe.....

Aku dah bebas dr Denggi !!
Oklah tu jer yang dapat aku ceritakan....

P/s: utk jajan sori ek... x ada masa utk buat tag yg ko tag aku... next time kalau aku free aku buat... hehehehe.. sori......!!!!

0 comments:

Post a Comment